Dia pergi meninggalkan aku sendirian.........

Posted by Muhd Issyam Ismail Tuesday, October 6, 2009, under | 4 comments
This is my first post about the story of my life,InsyaAllah will not reach to the stage of 'menggelabah'

5 oct 2009...

Walaupun terpaksa ponteng dua kelas ( Quranic Ayat on Ahkam dan Contract law ) , tapi , terpaksa jugak sebab sahabat2 saya nak pergi ke madinah(blaja) .

Fathan Adi , Afif Sabawi , Zubair Mayuti , Said Hawwa - Sahabat di mtaq




Ahmad Syakirin abdul karim(baju belang) - sahabt sejak di bangku sekolah rendah lagi



Korang jangan lupa doa depan kaabah aku bahagia belajar kat uia dan menjadi orang yang berjaya dunia dan akhirat .

Kpd kawan2 generasi 21 , jgn terase sebab aku xde gambar time kite kat klia tu!

Sebenarnya sedih bila hantar diorang dkt entrance(menitik la skit) , sebab berjauhan(haha) dan sume orang tinggalkan aku sorang2 kat Mas!!!!

One Response to "Dia pergi meninggalkan aku sendirian........."

  1. eyahi
    Says:

    im flying without wing..uhuu
    smoge smuany bjaye:)

  1. Anonymous
    Says:

    doakan la kat aku jgk dpt pg nnt
    :-)

  1. Muhd Issyam Ismail Says:

    doakan la kat aku jgk dpt pg nnt
    :-)

  1. eyahi
    Says:

    same2 la kite bdoa..akpon nk g gak;)